مشاوره تخصصی املاک و سرمایه گذاری خرید خانه کلنگی فروش خانه خرید آپارتمان

خرید فروش املاک
فروش آپارتمان, خرید آپارتمان,مغازه, خانه کلنگی ,فروش ویلا ,خرید ویلا,
فروش کارخانه,فروش زمین
09351460897

پیش فروش آپارتمان با تراس اختصاصی در اوشان

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ب.ظ

برخی از ویژگی های مثال زدنی پروژه تاپ هیل

پیش فروش آپارتمان در اوشان

تراس وسیع اختصاصی همراه با فضای سبز، دید پانوراما به وسیله پنجره های تما قد شیشه ای
سیستم پیشرفته اعلان و اطفاء حریق در این پروژه بر اساس استاندارد های لازم پیش یبنى شده است. سیستم اطفاء حریق در کلیه فضا هاى عمومى، لابى ها، راهروها و پارکینگ ها، با استفاده از اسپر ینگلر،به صورت اتوماتیک طراحى شده است. سیستم اعلان حریق اتوماتیک مجهز به دیتکتورهاى حرارت و دود، و اژیر اعلام خطر می باشد که براى داخل کلیه واحدها و فضا هاى عمومى پیش بینى شده است.
به دلیل شرایط اقلیمی، سیستم تهویه مجتمع با استفاده از طراحی خاص، سطح مطلوبی از کیفیت هوا و استفاده بهینه از انرژی را تضمین می نماید.
ملزومات چوبى، کمدها، کابینت هاى سروی هاى بهداشتی و حمام ها، قرنیزها و دیگر تجهیزات این پروژه از بهترین برندها پیش بینى شده است.
استفاده از شیشه هاى دو جداره در نماى خارجى.
سیستم هاى دوربین مدار بسته.
با توجه به راه اندازی سیستم توزیع گاز در منطقه اوشان-فشم پیش بینی و طراحى این سیستم مطابق استاندارد هاى مرتبط صورت پذیرفته است.
آشپزخانه کلیه واحدها مبله و تجهیزاتی از جمله گاز، هود، سینک، فر، یخچال و فریزر با کیفیت مرغوب در آنها دیده شده است.
یکى از مهمترین اجزاى آشپزخانه خوب، کابینت است که نوع چیدمان، جنس و رنگ آن تأثیر بسزایى در جذابیت بصرى آشپزخانه دارد. به همین لحاظ کابینت هاى تاپ هیل از بهترین برندها خواهد بود.
چگونگى قرار گیرى سرویس هاى بهداشتی در پلان و ارتباط آن با دیگر فضاهاى داخلى آپارتمان از دیگر موارد حائز اهمیتى است که طراحان توجه خاصى به آن داشته اند. استفاده از سرویس هاى بهداشتی درجه یک به همراه شیر آلات مرغوب از دیگر خصوصیات این پروژه است.

جهت دیدن عکسها کلیک کنید

مسکن شمرون

مشاوره تخصصی املاک و سرمایه گذاری خرید خانه کلنگی فروش خانه خرید آپارتمان